Breng Zimbra-bestand naar MBOX

camilia

Als u het Zimbra-bestand naar het MBOX-bestandsformaat wilt overbrengen, kunt u Zimbra Converter gebruiken. Deze tool brengt Zimbra gemakkelijk over naar MBOX en andere bestandsindelingen zoals EML, EMLX, HTML, PDF, NSF, OLM, PST en etc. De software behoudt Zimbra-items zoals e-mails, notities, contacten, kalenders, tijdschriften, taken, mappen , submap en etc. De tool ondersteunt batchconversie van meerdere Zimbra naar MBOX en etc.

Lees verder: http://www.olm-converter.com/tgz-extension/convert-zimbra-to-mbox.html

Re: Breng Zimbra-bestand naar MBOX

steven
Hallo vrienden, ik heb ook last van dit probleem, toen stelde mijn vriend me voor om deze zimbra naar MBOX-conversietool te proberen en ik kreeg een geweldig resultaat. Dus ik stel voor dat je deze software probeert. Deze software converteert alle gegevens van het Zimbra-bestand naar het MBOX-bestandsformaat. Hier zijn al uw gegevens veilig als de gebruikers hun waardevolle gegevens met deze applicatie converteren. het is gemakkelijk te gebruiken en 100% veilig. Geen gegevens beschadigd of verloren tijdens de conversie. U kunt eerst de proefversie downloaden, de proefversie converteert enkele items uit elke map. U kunt deze tool hier downloaden: -https://www.osttopstapp.com/zimbra-converter.html