NSF naar PST Converter

camilia
Gebruik NSF naar PST Converter om bulk NSF-items in de geselecteerde bestandsindeling te converteren met behulp van de optie 'Batchconversie'. De software heeft een breed scala aan geavanceerde functies waarmee gebruikers elke bestandsgrootte kunnen converteren. De software ondersteunt ook verschillende soorten bestandsindelingen zoals PST, EML, EMLX, HTML, CSV en etc. De software controleert de voorbeeldweergave van alle e-mails met bijlage na het scanproces.

Lezen Meer: http://www.nsf-converter.com/

Re: NSF naar PST Converter

steven
Ik raad altijd aan om deze NSF naar PST Converter tool uitstekend te gebruiken Converteert Lotus Notes NSF-bestanden naar MS Outlook PST-bestanden. Met deze NSF naar PST Converter kunnen alle gebruikerspostvakken van Domino Server worden geconverteerd naar PST-bestanden. De applicatie werkt met alle versies van Microsoft Outlook. Ik hoop dat u met deze software de beste resultaten krijgt. u kunt de demoversie van deze software downloaden, die enkele items uit elke map converteert. je kunt deze software hier downloaden: -https://www.osttopstapp.com/nsf-to-pst.html