OST - Gmail Dönüştürücü

loshiasmith
Tüm Outlook kullanıcıları, hasarlı OST dosyalarının kurtarılması için tüm kolay adımları ve prosedürü aşağıda görür ve ayrıca OST dosyalarını OST dosyalarını Gmail Converter yazılımına indirerek akıllı teknolojiyi indirerek OST dosyalarını Gmail Hesabı biçimine dönüştürür. Yazılım, tüm e-posta özelliklerini veya posta kutusu eklerini hızlı bir şekilde yöneterek posta kutusu verilerini bozuk OST'den Gmail hesabına kolayca taşımak için avantajlar ve gelişmiş anahtar özellikler sunar.

Dosya Ekle: OST dosyasını tek tek seçmek için.
Klasör Ekle: OST dosyalarının klasörünü seçmek için.

2- Bu öğeler dahil tüm OST e-postalarının önizlemesini göster:

Mesajlar
Ekler
Gömülü Görüntüler
HTML Biçimlendirme
Ekler
Başlık Detayları
İletişim
Takvim
Görevler
notlar
Dergisi.

3-Google Gmail için | G-Suite

Kullanıcı Adı / E-posta Kimliği: / Şifre:

Mesaj Filtreleme: Mesajları belirli bir tarih aralığına göre filtrelemek için bu seçeneğe tıklayın.
Şimdi, Gmail Hesabına bağlanmak için "Sunucuya Bağlan" düğmesini tıklayın.

Daha Fazla Bilgi- https://www.kdetools.com/ost/gmail/

Re: OST - Gmail Dönüştürücü

Thomastilema
OST - Gmail Dönüştürücü Uygulaması büyük ve büyük miktarda OST dosyalarınızı doğrudan Gmail hesabına dönüştürebilir. Araç, kullanımı kolay bir yoludur; fazla teknik bilgi bilmek zorunda değilsiniz. Sadece 2-4 kolay adımı izleyin ve OST'yi Gmail biçimine kolayca dönüştürebilirsiniz.Outlook ve Windows işletim sisteminin tüm sürümlerini destekler.